Tuesday, February 14, 2012 | By: Huda Engku

Bookaholics Anonymous invading KL! (oh yeah?)

Saya sangat TERUJA!

Insya-Allah, pada 19 Februari ini akan diadakan pertemuan pertama Bookaholics Anonymous, kelab buku baru. Idea asalnya diperolehi oleh seorang rakan di Facebook, namanya Amin. Dia sekadar bertanya adakah blog saya ini ada 'Readers' Club'. So I said, why don't we start one. And he said, LET'S DO IT!

Pertemuan pertama kelab buku kami ini akan diadakan di House of Zaaba, Setapak. Amin maklumkan di House of Zaaba terdapat sebuah perpustakaan mini. Bertambah teruja saya menunggu 19 Februari! Saya berhasrat untuk mencatat di blog ini tentang perbincangan buku yang kami adakan setiap bulan, insya-Allah. Doa-doalah saya punya waktu yang cukup untuk mencatat semuanya di sini.

Heeee... memang saya teruja tapi saya juga nervous. Amin minta saya mengetuai sesi pada 19 Februari nanti. Saya sangat takut bercakap dengan orang yang saya baru kenal tapi, apa salahnya jadikan ia satu cabaran bukan? *wink*

Dan.... sebenarnya saya tidak pernah menyertai mana-mana kelab buku, and now, I have to lead one? OMG!

Wish me luck.

No comments:

Ini mungkin menarik: