Sunday, September 25, 2011 | By: Huda Engku

Big Bad Wolf Book Sale 2011

Tahun lalu saya sudah ketinggalan membeli buku Big Bad Wolf Book Sale. Tahun ini harap-harap saya berpeluang menyertainya. I mean, 1.5 million books at 75-95 percent discount on all books, which book-lover would not grab that chance (or at least try to grab the chance)?

Saya ada mengajak beberapa kawan dan adik ke sana. Senarai beberapa buah buku yang WAJIB disambar dahulu pun sudah siap, hehe! Yang lain-lain bergantung kepada kemampuan saya dan ruang di dalam bilik untuk menyimpan buku-buku baru. I'm running out of space!



Kepada mereka yang hendak ke Big Bad Wolf Book Sale 2011, ingat ya, jualannya berlangsung pada 7 hingga 16 Oktober ini di Dewan A, Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS). Maklumat lanjut sila layari laman web Big Bad Wolf Books.

Saya merancang ke sana sekitar 8-9 Oktober. Jom sertai saya!


No comments:

Ini mungkin menarik: