Tuesday, September 21, 2010 | By: Huda Engku

Cara Mendapatkan Buku 'Ya Allah, Aku Tak Ingin Sendiri' oleh Burhan Sodiq

Seorang sahabat lama saya mencari buku 'Ya Allah, Aku Tak Ingin Sendiri' karya Burhan Sodiq sejak saya memaparkan tentang buku tersebut di sini tetapi tidak ketemu, maka saya mencarinya di laman web penerbit buku tersebut Kemilau Publika dan BINGO! Saya jumpa cara mendapatkannya dan memberitahu sahabat saya itu. Tak lama kemudian dia sudah membuat pesanannya dan membayarnya. Suka! Insya-Allah paling lewat lusa dia akan dapat buku tersebut. Double suka!

Kalau anda semua pun nak dapatkan buku ini dan tidak menjumpainya di kedai buku, boleh buat pembelian terus melalui pos di Kemilau Publika.

3 comments:

moenas said...

wes mantab neh hobinya baca buku, gak kaya saya ^^

salam kenal yeah..

nur said...

assalamualaikum... boleh bertanya bagaimana mahu membeli buku ya ALLAH aku tidak ingin sendiri. bagaimana caranya

Huda Engku said...

Nur: Waalaikumussalam. Boleh hubungi pihak Kemilau Publika untuk tahu bagaimana caranya. Pesta Buku 2011 ni mungkin boleh juga mencari buku ini di sana.

Ini mungkin menarik: